حضور سپاه پاسداران در یک کیلومتری مقر تروریست‌ها در عراق-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

حضور سپاه پاسداران در یک کیلومتری مقر تروریست‌ها در عراق

سرتیپ دوم «دلاور رنجبرزاده» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت، شامگاه امروز (شنبه)، گفت که نیروهای سپاه قادر هستند تروریست هایی را که از منطقه کردستان عراق وارد می‌شوند، به عقب برانند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۱۶۲۰۳۸

به گزارش راهبرد معاصر رنجبرزاده به شبکه خبری «المیادین» گفت: «تحرکات تروریست ها را در منطقه کردستان رصد می‌کنیم و توانستیم مانع از اجرای برنامه‌های آنان شوند. ما اشراف اطلاعاتی زیادی درباره فعالیت های تروریست ها داریم و اگر به ما حمله کنند، آنان را هدف قرار خواهیم داد».

وی در ادامه با بیان اینکه ما در یک کیلومتری مقرهای تروریست ها قرار داریم، خاطر نشان کرد: «نیروهای عراقی به ما وعده داده‌اند که به این منطقه تجهیزات ارسال کرده و امنیت آن را تأمین کنند».

در همین ارتباط، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه اواخر آبان گذشته به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفته بود: «پیش از حمله به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، هم به طرف‌های عراقی و هم به دولت اقلیم کردستان هشدار داده بودیم».

سردار فدوی تأکید کرده بود تا وقتی که دشمنان انقلاب اسلامی و کشور در داخل خاک آن ها لانه کرده و از منشأ آن لانه ها به مردم و کشور ما آسیب برسد به آنها حمله کرده و نابودشان می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرده بود: «وقتی که در همین تمامیت ارضی خبیثان زیادی لانه کردند و صهیونیست ها و آمریکایی ها با آنها هستند و علیه ما توطئه می کنند حتماً از اقدام خشم و عمل ما در امان نخواهند ماند»./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار